قانون جذبی ها

قانون جذب همیشه به بهترین نحو کار خودش رو میکنه! اینکه بخوایم ازش به نفع خودمون استفاده کنیم یا دست خودمونه!

قانون جذبی ها

قانون جذب همیشه به بهترین نحو کار خودش رو میکنه! اینکه بخوایم ازش به نفع خودمون استفاده کنیم یا دست خودمونه!

توی این وبلاگ با هم در مورد قانون جذب و تعریف درستش صحبت میکنیم. امیدوارم اگر به این موضوع علاقه مند هستید، خوشتون بیاد، اگر هم که نیستید، علاقه مند بشید و به جمع ما بپیوندید.

  • ۰
  • ۰

برای تبدیل شدن به یک انسان موفق باید راز آنها رو بدانید. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم تا در این مطلب راز افراد موفق را با شما در میان بگذاریم. هر کسی که این 9 راز را در خودش ایجاد کند، در نهایت به همان نتیجه ای خواهد رسید که دیگر افراد موفق در جهان رسیده اند.

مهم نیست در کجای این جهان پهناور زندگی میکنید. مهم نیست چه هدفی برای شما مقدس است. مهم این است که مسیر رسیدن به همه اهداف از این ده مورد میگذرد. اگر به این مطلب به دقت توجه کنید و به گفته های آن عمل کنید، شما نیز هم مسیر با افراد موفق خواهید شد. 

راز افراد موفق چیست؟

موفقیت

راز افراد موفق به راستی چیست؟ این افراد چه چیزی دارند که سایر افراد ندارند؟ این همان چیزی است که به صورت آیتم آیتم به شما توضیح داده خوهد شد. 

1) افراد موفق ریسک می کنند

افراد موفق در رویاهایشان زندگی نمیکنند. آنها آنچه را که درباره آن فکر می کنند انجام می دهند. آنها از اینکه گیر بیوفتند نمی ترسند . پس خطر میکنند. بسیاری از سرمایه گذاری های زندگی هرگز 100٪ ایمن و تضمین نمی شوند اما ارزش سرمایه گذاری را دارند. 

اجازه ندهید که احساس خطر شما را متوقف کند. از حاشیه امن خود خارج شوید و ببینید چه اتفاقی می افتد. چیزی برای از دست دادن نیست؟ در نهایت همه ما از این جهان میرویم پس چه چیزی برای از دست دادن وجود دارد؟

 افراد بیشتری به زندگی خود نگاه می کنند و از آنچه انجام ندادند پشیمان هستند.

2) افراد موفق دارای اعتماد به نفس غیرقابل باور هستند

افراد موفق گاهی اوقات از شک و تردید خود رنج می برند ، اما خیلی خوب میتوانند آن را کنترل کرده و هندل کنند. آنها به جای اینکه بیش از اندازه به چیزهایی که نقاط ضعفشان حساب میشود فکر کنند، بر روی نقاط قوت خود متمرکز می شوند.  خودباوری بخش بزرگی از موفقیت را به خود اختصاص می دهد.

من دیده ام که بسیاری از افراد با استعداد کم، به دلیل اعتقاد به خود به نتایج بزرگی می رسند. من همچنین دیده ام که افراد با استعدادی فوق العاده زیاد به دلیل عدم اعتقاد به خود ، قدرت خود را کاملاً هدر می دهند. بدون اعتقاد به نفس  همه استعدادها هدر می روند.

3) آنها به آنچه دیگران فکر می کنند اهمیتی نمی دهند

افراد موفق بیشتر از دیگران، به نظر خودشان اهمیت میدهند. منظور از این جمله این نیست که آنها انسان های مغروری هستند که نظر هیچکس برایشان مهم نیست. در واقع آنها بیشتر از هر نظری به کار درست خودشان ایمان دارند. آنها به توانایی ها و تصمیم هایشان اعتماد و ایمان کامل دارند. 

آنها آرمان ها و ارزش های قدرتمندی دارند و با آنها زندگی می کنند.  وقتی که ارزشهای واضحی درمورد زندگی ندارید ، به راحتی همه آرزوها و اهدافتان را سر می برید. 

4) انسان های موفق جور دیگری فکر میکنند

افراد موفق تمایل ندارند که زندگی را همانگونه که "هست" بپذیرند. آنها دائما سؤال می کنند و دائماً به دنبال راه هایی برای بهبود "راه حل" هستند. آنها رهبر هستند از این که بخواهند به عنوان پیشوا در حوزه ی خود باشند ترسی ندارند.

هرچه بیشتر مردم به آنها بگویند کاری انجام نمی شود ، مصمم تر می شوند که این کار را انجام دهند.

5) آنها از نظر قلبی خوش بین هستند

در یک پروژه جدید ، افراد موفق به جای اینکه به همه مشکلات ممکن بپردازند ، به دنبال امکاناتی هستند تا آن مشکل را برطرف کنند. هم چنین اولین چیزی که برای پیدا کردن راه حل به دنبال آن میروند خلاقیتشان است. 

افراد موفق در هر موقعیتی به دنبال پیدا کردن جنبه مثبت قضیه هستند. این کارآنها باعث میشود که از گزند خطرات بدبینی و شکست در امان بمانند. آنها همیشه انگیزه حرکت به جلو را دارند چون خوشبین هستند. 

6) آنها انعطاف پذیر هستند و از شکست نمی ترسند

شکست، سر نخ رسیدن به موفقیت است. این طرز فکر و شعار انسان های موفق است. افراد موفق به جای درونی کردن شکست ، آن را به عنوان بخشی ضروری از زندگی قبول میکنند. آنها خود را ناکام نمی بینند، بلکه آن ناکامی را مربوط به کاری که انجام داده اند میبینند.

بنابراین همیشه بلند شده و از اول شروع میکنن.  یک تفکیک ذهنی روشن بین شخص و عمل وجود دارد. اگر این مسئله را یکی کنید ، شکست فقط یک معضل بزرگ است.

7) افراد موفق دارای نگرش "می توانم انجام دهم " هستند

افراد موفق و مشتاق و همیشه آماده ی چالش ، به دنبال یافتن راه حل هستند. آنها اصلاح کننده زندگی هستند. آنها وسواس ندارند مواردی را که قابل رفع نیستند را برطرف کنند و می دانند چه موقع باید عقب گرد داشته باشند و چیزی را رها کنند.

افرادی که عزت نفس پایینی دارند ، کسانی هستند که ترک کردن آنها  دشوار است زیرا اگر قادر به حل مسئله نباشند ، خود را ناکام می دانند. افراد موفق می توانند دیدگاه خود را حفظ کنند و با شور و شوق از نابودی خود جلوگیری کنند. آنها تشخیص می دهند که تلاش بیشتر یعنی موفقیت و این یک مزیت است.

8) آنها مسئولیت زندگی خود را به عهده می گیرند

 افراد موفق می دانند که به دلیل انتخاب های خاص خود در موقعیت فعلی خود در زندگی قرار دارند. افرادی که مسئولیت انتخاب خود در زندگی را به عهده نمی گیرند ، تمایل دارند همان خط های قدیمی را تکرار کنند:

"این تقصیر والدین من است که من در این مسیر هستم". والدین در واقع تا حد زیادی بر ما تأثیر می گذارند ، اما به جای سرزنش ، افراد موفق بدبختی خود را می پذیرند و از بخش ناخوشایند زندگیشان به عنوان سوخت برای حرکت به سمت جلو استفاده می کنند. اگر می خواهید زندگی موفقی داشته باشید و آن را زا نو بسازید باید در دقم اول بپذیرید. فرقی هم نمیکند که درچه جایگاهی قرار گرفته باشید.

9) افراد موفق خودآگاه هستند ؛ نقاط قوت و ضعف تان بدانید

افراد موفق به خود احترام می گذارند و که چه نقاط ضعف و قوتی دارند. آنها میپذیرند که نقاط ضعف هم دارند اما ترجیح میدهند تمرکز و توجهشان را روی تقاط قوتشان بگذارند. اینکار باعث میشود موفق تر باشند. 

 

 

 

  • ۹۹/۰۵/۰۵
  • محمد حیدرنیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی