قانون جذبی ها

قانون جذب همیشه به بهترین نحو کار خودش رو میکنه! اینکه بخوایم ازش به نفع خودمون استفاده کنیم یا دست خودمونه!

قانون جذبی ها

قانون جذب همیشه به بهترین نحو کار خودش رو میکنه! اینکه بخوایم ازش به نفع خودمون استفاده کنیم یا دست خودمونه!

توی این وبلاگ با هم در مورد قانون جذب و تعریف درستش صحبت میکنیم. امیدوارم اگر به این موضوع علاقه مند هستید، خوشتون بیاد، اگر هم که نیستید، علاقه مند بشید و به جمع ما بپیوندید.

  • ۰
  • ۰

وقتی افراد به چیزهایی فکر می کنند که بیشتر می خواهند در مورد خود تغییر دهند ، کاهش وزن اغلب در صدر این لیست قرار می گیرد. این که آیا شما می خواهید اعتماد به نفس خود را تقویت کنید ، استقامت خود را بهبود ببخشید یا مقاومت خود را در مقابل بیماری تقویت کنید ، ده ها دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید از شما نازک تر باشد. با این حال ، کاهش وزن نیز بسیار مشهور است. بعلاوه ، نگه داشتن آن پس از از بین رفتن به همان اندازه دشوار است. اگر بسیاری از استراتژی های مختلف را امتحان کرده اید ، ممکن است در آستانه کنار گذاشتن کامل باشید.

اما خبر خوب این است که تغییر ذهنیت شما می تواند کلید اصلی کاهش وزن طولانی مدت باشد. در حالی که کاهش وزن از طریق مثبت اندیشی ممکن است خیلی درست به نظر نرسد ، اما داستانهای موفقیت در غیر این صورت اثبات می شوند! بیایید دقیقاً نگاهی بیندازیم که چگونه می توان تفکر مثبت ، تمرینات خود بازتابی ، هیپنوتیزم و تکنیک های قدرتمند قانون قانون جذب را به کار برد تا به شما در پرورش اندام موردنظر شما کمک کند.

استفاده از قانون جذب برای رسیدن به اهداف مختلف کاربرد دارد. شما میتوانید از مطالب زیر برای استفاده از قانون جذب استفاده کنید. 

 32 روش استفاده از قانون جذب برای شکوفایی و رشد

لاغری سریع با قانون جذب

آیا می توانید برای کاهش وزن از تفکر مثبت استفاده کنید؟

در حالی که مردم اغلب اهداف تجلی را شامل می شوند که شامل عشق و پول است ، هنگامی که شما درک کاملی از قانون جذب را تغییر می دهید همان اندازه ممکن است. اگرچه واقع بینانه نیست که می توانید یک شبه وزن کم کنید ، اما تکنیک های قانون جذب می توانند روند کار را به سرعت افزایش دهند. اگر چندین بار رژیم های محرمانه ، برنامه های ورزشی ناامید کننده و تعهدات ناکام در کاهش وزن را پشت سر گذاشته اید ، فکر مثبت می تواند کلید اصلی برای ایجاد یک مسیر کاملا جدید برای خود باشد.

بنابراین ، دقیقا چگونه کار می کند؟

یکی از بهترین راه های فکر کردن در مورد این است که از نظر افکار و اعمال شما در هم ترازی قرار بگیرند. این می تواند به یک اقدام الهام بخش منجر شود که منعکس کننده یک هدف خاص باشد. در این حالت ، هدف از دست دادن وزن است. برای بسیاری از ما ، احساسات منفی و پیش فرض های ناکارآمد تضمین می کند که زندگی شناختی و عاطفی ما کاملاً با تعهدات بیرونی ما در کاهش وزن مغایر است. همانطور که در زیر بررسی خواهیم کرد ، نشان دادن کاهش وزن طولانی مدت با بررسی و تغییر رابطه شما با غذا ، ورزش و تصویر بدن به طور کلی ارتباط زیادی دارد. به عنوان یک امتیاز ، استفاده از قانون جذب برای کاهش وزن می تواند بهزیستی کلی شما را تقویت کند. این به نوبه خود می تواند مجموعه ای از ابزارها را در اختیار شما قرار دهد که می تواند به شما کمک کند

خودتان را لاغر فرض کنید!

اگر به داستان های موفقیت در مورد کاهش وزن از قانون قانون توجه می کنید ، نکته ای که اغلب به آن توجه خواهید کرد این است که افراد در این داستان ها اهداف بسیار واضحی را در ذهن دارند. بنابراین ، مدتی را صرف شناسایی دلایل کاهش وزن خود کنید و سپس نگاهی صادقانه به اعتقادات و فرضیات زیر آن بیندازید.

اگر دلایل شما منفی باشد ، رسیدن به هدف خود بسیار سخت تر خواهد بود. این امر به این دلیل است که شما روی ایده های کمبود ، نارضایتی و عدم موفقیت متمرکز خواهید شد.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید وزن خود را سریع کاهش دهید زیرا همیشه خود را با شریک زندگی جدید سابق خود مقایسه می کنید ، از جای منفی مطلق شروع می کنید.

1. دریابید که چرا می خواهید وزن خود را از دست دهید

برای موفقیت در استفاده از قانون جذب برای کاهش وزن ، باید اهداف مثبتی را تدوین کنید که به شما احساس خوبی می دهد. در اینجا ، به مواردی مانند فکر کردن به استقامت در کوهنوردی در کوه ، ورزش جدید یا ورزش در کنار فرزندان در خانواده خود فکر کنید. حتی اگر فعالیت های مثبت خاصی را در ذهن ندارید ، به طور کلی اهداف مثبت نیز می توانند کار کنند (به عنوان مثال کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن).

درمجموع ، می خواهید یک یا چند دلیل مثبت برای کاهش وزن پیدا کنید. دلایلی که از جایی برای احترام به نفس و تمایل به رشد ناشی می شود ، نه ناشی از نفس نفس.

2. بدن خود را دوست داشته باشید

در مورد یک موضوع مشابه ، اگر قادر به ایجاد یک نگرش مثبت و دوست داشتنی نسبت به بدن فعلی خود باشید (نه فقط نسبت به بدن شما تصور می کنید در آینده). مثبت اندیشی برای کاهش وزن با افزایش عزت نفس و با سپاسگزاری از آنچه در حال حاضر قادر به انجام آن هستید ، سپاسگزار است. برخی از بهترین روشها برای توسعه این نوع از عشق به خود شامل موارد زیر است:

با بدن خود با مهربانی رفتار کنید. آن را به عنوان غذایی تغذیه کنید ، بگذارید خواب کافی داشته باشد و از آن دلگیر شوید (به عنوان مثال با حمام گرم و آرامش بخش یا یک جلسه ماساژ).
لیستی از ده کار شگفت انگیز برتر که بدن شما می تواند انجام دهد ، از کارهایی که انجام می دهید تا مهارتهای بسیار خاص شما تاکنون در طول زندگی خود پرورش داده اید.
وعده دهید تا از مقایسه کردن خود با افراد دیگر متوقف شوید. به یاد داشته باشید که ممکن است چیزهایی که به آنها حسادت می کنید چیزهایی باشد که از آنها متنفر هستند ، و چیزهایی که از بدن خود دوست ندارید ممکن است حسادت دیگران را برانگیزد.
به جای این که منتظر بمانید تا تعداد مقیاس ها کاهش یابد ، روشی را که برای کاهش وزن برنامه ریزی می کنید ، بپوشید.
بدن شما در حال حاضر بدن کاملی است. برای دستیابی به آن نیازی به قانون تکنیک های جذب نیست.


3. رابطه خود را با غذا تغییر دهید

همانطور که برای آشکار کردن کاهش وزن تلاش می کنید ، فقط رابطه شما با بدن شما مهم نیست. رابطه شما با غذا مسلماً به همان اندازه مهم است. توجه داشته باشید که هنگام غذا خوردن چه احساسی دارید و به چگونگی تغییر آن می توانید توجه کنید.

به عنوان مثال ، هنگام خوردن غذاهای خاص ، نسبت به خودتان احساس بدی می کنید؟ و اگر مستعد خوردن غذای بیش از حد و یا خوردن زیاد هستید ، از خود بپرسید که چه عواطفی این رانندگی ها را به همراه دارد. برای بسیاری از افراد ، اضطراب ، استرس و غم و اندوه محرک بیش از حد غذا خوردن است. وقتی چیزهای خاصی را تشخیص می دهید که تمایل دارند شما را به سمت انتخابهای ناسالم سوق دهند و باعث می شوند احساس بدتری نسبت به آنچه در ابتدا انجام داده اید احساس کنید ، سعی کنید استراتژی های دیگری را برای مقابله با آن احساسات تدوین کنید.
شاید شما ممکن است هنگام استرس ، ورزش را شروع کرده و یا در هنگام تلاش برای مقابله با سیل احساسات دشوار ، شروع به انجام کارهای خلاقانه کنید. در اینجا هدف این است که عادتهای غذایی را از منفی نپوشانیم.

همچنین می توانید با اندیشیدن بیشتر به نحوه تهیه آن ، رابطه خود با غذا را تغییر دهید. یک وعده غذایی با مایکروویو را که در مقابل تلویزیون خورده می شود با یک شام تازه که هنگام گوش دادن به موسیقی پخته اید ، مقایسه کنید. دومی رابطه مثبت با مواد غذایی که در مراقبت از خود متمرکز است تقویت می کند.

 

  • ۹۹/۰۴/۲۲
  • محمد حیدرنیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی