قانون جذبی ها

قانون جذب همیشه به بهترین نحو کار خودش رو میکنه! اینکه بخوایم ازش به نفع خودمون استفاده کنیم یا دست خودمونه!

قانون جذبی ها

قانون جذب همیشه به بهترین نحو کار خودش رو میکنه! اینکه بخوایم ازش به نفع خودمون استفاده کنیم یا دست خودمونه!

توی این وبلاگ با هم در مورد قانون جذب و تعریف درستش صحبت میکنیم. امیدوارم اگر به این موضوع علاقه مند هستید، خوشتون بیاد، اگر هم که نیستید، علاقه مند بشید و به جمع ما بپیوندید.

  • ۰
  • ۰

آشکار سازی فراوانی در ابتدا می تواند مانند یک مرتبه بلند به نظر برسد ، اما حقیقت این است که واقعاً لازم نیست به این سختی باشد! اگرچه عالی است که بتوانید علم پشت پرده قانون جذب را بخوانید و درک کنید ، می توانید لرزش (و در نتیجه پتانسیل تجلی) خود را به سرعت و به آسانی تقویت کنید فقط با اتصال برخی نکات ساده که به شما در شکل گیری مجدد چشم انداز خود کمک می کند.

اگر می خواهید پول ، عشق ، موفقیت و یا هرچه را که می خواهید جذب کنید ، این نکات و توصیه های قانون جذب را بخوانید و به این فکر کنید که چگونه می توانید آن را در شیوه زندگی خود بگنجانید.

 

استفاده از قانون جذب را با این 32 روش بهتر یاد بگیرید

1. مراحل کوچک همان چیزی است که شما را به مقصد دلخواه خود می رساند. متعهد شوید که هر روز یک درصد تغییر مثبت ایجاد کنید و به آن بچسبید.

2. احساس شک و تردید ، گناه و شرم را از زندگی خود برای همیشه منع کنید. اگر نمی خواهید به آنها اجازه دهید آنها نباید جزئی از دنیای داخلی شما باشند.

3. به سختی تلاش کنید تا با شخصیت واقعی ارتباط برقرار کنید (اعم از روزنامه نگاری ، درمان ، یا گفتگوهای عمیق) این تضمین خواهد کرد که شما می دانید آنچه را که واقعاً می خواهید تجلی کنید.

4- بدانید افرادی که هرگز اشتباه نکرده اند ، به ندرت تا کنون بسیار بدست آمده اند. به اصطلاح "اشتباهات" شما تجربیات ارزشمندی برای یادگیری هستند که شما را در مسیر فراوانی قرار می دهد.

5. سعی نکنید 100 چیز را آشکار کنید. در موضوعی که واقعاً مهم است ، متمرکز شوید و آن را با تمام وجود دنبال کنید.

6. انتظار داشته باشید که این اتفاق بیفتد ، و خواهد شد.

7. بهار ذهن خود را تمیز کنید. موجودی از عقاید و فرضیات خود را انجام دهید ، سپس برای خلاص شدن از شر کسانی که دیگر جایی در زندگی شما ندارند ، تلاش کنید.

قانون جذابیت منشأ اگر شما تلاش کرده اید که قانون جذب را به کار ببندید ، اما نمی توانید راهی پیدا کنید ، احتمالاً عقاید محدودکننده شما مانع شما می شود. روش های زیادی برای خلاص شدن از شر آنها وجود دارد. اظهارات مثبت ، نقل قول های انگیزشی ، افراد مثبت. همه اینها می تواند کمک کند! همچنین می توانید به برنامه ای بنام "مبدا" نگاهی بیندازید ، که رویکرد علمی تری نسبت به مسئله باورهای منفی دارد. شما را مجبور می کند تا مجدداً با منبع فراوانی که در کودکی داشتید ، دوباره به آن وصل شوید ، بدون این که شرایط منفی قدرت شما را محدود کند. شما قادر خواهید بود قدرت شخصی خود را بچرخانید و خود را برای فراوانی در همه زمینه های زندگی برنامه ریزی کنید.

8- هر روز حداقل یک کار را انجام دهید که باعث می شود احساس سعادت کنید.

9. خود را از مراقبت از کسانی که می خواهند شما را به پایین بیاورند آزاد کنید. داوری های آنها در مورد اضطرابها و شکستهای خودشان است ، نه شما.

10. مانند گذشته رفتار کنید هر آنچه را که می خواهید داشته باشید و توجه داشته باشید که چه سریعتر چیزهایی را که می خواهید در زندگی خود شروع کنید ظاهر می شود.

11. تمام انرژی عاطفی و جسمی خود را به هر کاری که می کنید پرتاب کنید. جهان شما را برای آن دوست خواهد داشت ، و شور و شوق شما را به ده برابر برمی گرداند!

12. وقتی نگرش خود را تغییر می دهید ، جهان در اطراف شما تغییر می کند تا انتظارات و احساسات شما مطابقت داشته باشد.

13. ترانه ای را پیدا کنید که احساسی را که با آن به وفور در ارتباط دارید ، ضبط کند و هر روز به آن گوش دهید.

14. هنگامی که شما به عنوان یک موجود پر انرژی درخشان ترین درخشش خود را می درخشید ، به وفور به یک آهنربا تبدیل می شوید.

15. برای هر هدف ، از خود بپرسید "چه چیزی باید تغییر کند تا من یک اعتقاد قوی تر داشته باشم که این امکان پذیر است؟" (سپس برای ایجاد آن تغییرات عمل کنید).

16. هر روز با دیگران خوب باشید و تماشا کنید که چگونه این خیرات به شما باز می گردد.

17. خوشبختی شما تحت کنترل شماست. دستاوردها ، نعمت های خود را در نظر بگیرید و شاد باشید.

18. از تأییدیه هایی استفاده کنید که به گذشته ، حال و آینده مربوط می شود. به عنوان مثال: "من قبلاً غمگین و غیرقابل تحمل بودم. اکنون ، من تصمیم گرفتم زندگی خود را تغییر دهم. به زودی ، من واقعاً خوشحال ، الهام بخش و شگفت انگیز خواهم شد. "

19- راه خود را زندگی کنید ، نه به روشی که دوستان ، شرکا ، همکاران یا والدینتان به شما گفته اند که باید.

20. اگر اهداف یا رویاهایتان شما را از یک اتهام هیجان انگیز پر نمی کند ، آنها مناسب نیستند. به دنبال اهدافی باشید که مانند باتری انرژی دارند و در جهت آشکار کردن آن کار کنید.

21. هر روز بازی کنید و با قسمت کودکانه شما ارتباط برقرار کنید. به یاد داشته باشید که کودکان اهداف خود را بهتر از اکثر بزرگسالان نشان می دهند!

22. هر روز تمرین خود را به تخیل خود اختصاص دهید ، به طور مداوم از آن برای تجسم سناریوهای شگفت انگیز جدید و غنی که در آن فراوانی قبلاً مورد پسند شماست استفاده کنید.

23- اگر احساس گیر کردن کرده اید ، راه بروید ، استراحت کنید و به مشکل برگردید. راه حل جدید اغلب در این مرحله خود را نشان می دهد.

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید ، یکی از این 14 چالش را برای 14 روز رشد انتخاب کنید. به مدت 2 هفته به آن بچسبید و با فرکانس بالاتر ارتعاش کنید که شما را به زندگی بهترین زندگی شما نزدیک می کند.

24. مشخص کنید که مرزهای شخصی شما در کجا قرار دارد و آنها را در برابر افرادی که سعی می کنند انرژی مثبت شما را به دست آورند ، محکم و سخت محکم کنید.

25. سعادت را هر روز صبح هنگام بیدار شدن انتخاب کنید.

26. شما دقیقاً همانطور که هستید کامل هستید. این طبیعت بی نظیر شماست که به شما امکان می دهد چیزهایی را که فقط برای شما مناسب است جلوه دهد. صاحب آن قدرت باشید و به ارزشی که به شما می دهد احترام بگذارید.

27. شما به اجازه کسی برای ادعای قدرت خود نیاز ندارید.

28. برای هر چالش ، از خود بپرسید: "چگونه این می تواند به من کمک کند؟ این به من چه می آموزد؟ "

29. سعی نکنید فقط از قانون جذب استفاده کنید. اگر دایره اجتماعی افرادی ندارید که سعی در فراوانی از خود نشان دهند ، نگران نباشید! در عوض ، به فیلم ها و کتاب های افراد الهام بخش نگاه کنید ، و بگذارید آنها به شما کمک کنند.

30. در آنجا به اندازه کافی وجود دارد که همه بتوانند به وفور پیدا کنند. سخاوتمند و با قلب باشید.

31. وقتی احساس می کنید که فکر منفی می کنید ، "مکالمه را تغییر دهید." یک باور بهتر ، مثبت تر را تأیید کنید و آن را تکرار کنید تا زمانی که تفکر شما را تغییر دهد.

32. زندگی کنید که کاملاً بدون محدودیت باشد. هر چیزی پوچ است.

 

منیع : https://fekreto.com/law-of-attraction-and-secret/

 

  • ۹۹/۰۴/۱۸
  • محمد حیدرنیا

موفقیت با قانون جذب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی